sitter i södertälje...

Hej igen just nu sitter jag i regnet på Frisk arkitekter och skriver lite i dagboken... Jo jag var ju i Falsterbo... 2 dagen av 4 dagar Fredag... Då var vi lite varsom helst vi åkte tex till malmö och gick på stan och hittade en jätte stor musik affär som hade allt och figge fyllde år  inte så långt därpå så jag köpte en Ledzepelin CD(ursäktar stavningen) och en konsert film me Michael Jackson. Och sen gick vi på Zara och där köpte jag en jeans skjol. Och sen så ville mamma titta i en inrednings affär och där hittade jag en necessär som tillhör samma design som min väska jag köpte för några väckor sedan..

Detta är väskan som jag har, fast jag har en rosa,
dem rosa har tyvär utgått i färg men kan fortfarande
köpas i andra färger:Mörk blå, turkos, grå, svart & beige.
Ceannis grey flower beach bag 999 kr.

Den stora utav dem hära 3 köpte jag då i rosa.
Rosa har också utgått i den hära designen. Finns i färger: Grå, svart, mörk blå, turkos & beige.
Storlek:S, M, L.
Ceannis grey flower cosmetic bag 269 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0