Sorry alla bloggläsare... 21/4-2010

Halloj skiit ledsen att jag inte varit inne och bloggat men jag har ju varit borta och haft mycket plugg...

Iallafall är skiit trött ida, va ute me tjejerna D,L o E och träffa CL och CM på stora mossen. Ganska flummigt och CM ville typ bara hem till CL och titta på tropic thunder som jag tycker är en riktig B-film. Sen så gick ja hem o tittade på nån film kommer inte ihåg va den hette men den va braa. Gick o la mig typ två och skulle jobba sen på Lörda så jag gick upp typ 9 och kom hem 12 sen så gjorde jag mig i ordning för att vi skulle träna me uppvisnings kläderna och smink på dansen. Och på sången så sjöng vi en jätte bra låt (Natural Woman). Det va fre-lör. Sen så sönda så vakna ja och kunde verkligen inte stödja mig på min vänstra fot så jag va typ hemma hela tiden och resten utav veckan har jag linkat runt i korridorerna och har pluggat men igår så red jag på min häst lulu det var jätte mysigt och idag har jag pluggat vart hos frissan och varit me tjejerna och såg på en sorglig film som hette ''Allt för min sysster'' den var jätte bra även fast jag bara han se slutet. Nu ska jag äta så vi ses senare...

LOVE Jossie

Kommentarer
Postat av: erica

saknar dig bästaste :)<3

2010-04-22 @ 10:16:01
URL: http://ericababy.blogg.se/
Postat av: erica

hej baby! hade lite tråkigt idag så satt och gjorde lite headers, till min blogg och sådär :D och sen trixade ja ihop en till.. fast haha tyckte den passade bättre till din blogg så bytte namn och grejer te jossdagbok.blogg.se & sådär. ja venne om du vill ha en ny header/design på din blogg men säg till om du vill ha den så kan ja skicka den te dej så kan du säga om du tkr den e fin och vill ha den eller nt <33 juuste du kan checka min nya design oxå om du vill :)<3 puuuuussss

2010-04-22 @ 14:05:34
URL: http://ericababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0