Hej hej!! 1/4 2010

Halluu nu har jag en ny blogg. Skit rolig dag va!!! nää, min bästis D berättade att hon skulle köpa vinden över deras lägenhet så att dem skulle få två våningar och hon skulle få en WALKING-CLOTHSIC, och jag trodde verkligen på det men sen så bara sa hon APRIL APRIL, och jag bara åhhh... Tänk om man hade haft en sån...

Hade en kort skoldag! Sköönt... Jag hade bara tre lektioner NO, SO och Engelska. På No:n var det bara chill, vi skulle göra grupp arbete men våran grupp blev klara typ förra No lektionen så vi typ fixa lite med planchen. På So.n såg vi på en film om vulkaner och den var 50 minuter lång... Man blev trött och seg. Men sen så hade vi Engelska och vi hade glosor i läxa och våran lärare var sjuk så vi hade vikarie och då hade vi muntligt förhör... Kunde alla gloserna och räckte upp handen men slapp att svara. Sen så skulle vi typ skriva ner våra tio mål i livet. Och sen kom det någon och knacka på dörren och det var pappa!!! Och jag tänkte bara att han skulle UUUUUUUUUT!!! Han trodde att jag typ skulle sluta men det var typ en halvtimma kvar av lektionen så han åkte hem igen och gick ut me hundarna. Sen slutade jag och pappa hämtade upp mig för att jag skulle åka och ta en spruta. Och sen åkte vi och käka lunch och köpte nya konvers i ljus rosa med mellan skaft (orginal).
Och föresten GLAD PÅSK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0