Hajj!♥23/4-2010

Tjenare!♥ Jossie här, har varit hemma nu i typ 2 timmar, slutade 11:50 skiita skööönt. Så ida började skoldan me spanska och igår så gjorde vi spanska prov/diagnos och det gick skiiit bra för mig. Jippie!!! Aja sen så hade vi SO och vi snackade om olika sorters sten/berg arter vi har i sverige och jag hade ganska svårt för att vet vad alla dem olika sorterna hade för slags mineral, men dem andra räkte upp handen och svarade rätt oxå satt jag bara där som ett fråge tecken. Frågade sen vår lärare om hur man vet det och hon sa att det inte var så viktigt att man visste exakt vad det var för mineral men allt annat. Phuu... aa, Och sen så hade vi matte, som vanligt vis är bland dem roligaste lektionerna vi har, men som den inte var nuu, jo vi hade en läxa som jag hade jätte problem me och fattade typ noll som jag inte brukar och sen så körde jag, nea, D, Lex, Malm och en annan kille i vår klass ''RÖD HAND'' som var jätte konstigt och jag kommer aldrig att köra det igen.. Jo först så vann jag men sen så skulle man visst köra me igen även fast man vunnit och då förlorade jag... SÅ KLART vem hade inte väntat de... och alla mina kompisar vet nu att när jag förlorar så blir jag som ett bi i en glasburk... Men jag har iallafall tur i kärlek...

Nu sitter jag här och så fort pappie kommer hem så ska vi köpa en liten present till nea som fyller år på söndag!! Hurra Hurra Hurraaaaaa, berättar inte vad jag ska köpa, jag gör det sen hon kan riskera att få veta vad det är schhh... Och ikväll så ska jag, D och E dygna hos henne och mysa och titta på movie's.


PUSS på en stund// LOVE Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0