7/4-2010 Kära dagbok...

I natt sov jag jätte dåligt, vet inte varför. Det kan ha varit för att det är VÅR, jippie. Ialla fall så vakna jag skiit tidigt och hade jätte tråkigt så jag satte mig framför tv:n och titta på lite olika dokusopor. Sen käka jag frukost, det blev en macka och annanas mums... Och sen blev det inte så mycket mer än såå.... jag va jätte seg ida, vet inte heller varför. Sen så packa jag lite för att imorrn skiiit tidigt kl 7 så ska vi åka till landet som ligger i fiskebeckskil ( västkusten) för att kolla lite hur det ser ut efter vintern, det har ju rasat en massa tak och så... men tror inte att vårat hus har det den e så himla stadig... Aaah sen så kom mammi o pappi hem så då gick vi och käka på våran lilla favvo krog här hemma, den heter Piazza italia och ligger mellan Alvik och Stora mossen. Jag åt en pizza som säkert en massa andra har ätit, caprisiosa och den var super... Och nu så sitter ja här. Lägger in några foton sen från landet...


Natti natti// Jossie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0