6/4-2010 Kära dagbok...

Idag var jag me mammi till hennes jobb för att vi skulle shoppa sen och jag ville inte vara hemma själv. Så jag packade me mig min dator och bär bara bredbandet så att jag hade något och göra men det behövdes igentligen inte för att mammi lärde mig articad (vet inte hur det stavas)på deras datorer, (mammi är arkitekt och articad är något slags ritnings program), sen så åt vi lunch på en japansk restaurang som en gammal japansk tant jobbade i, hon lagade maten, hon tog beställningar, hon diskade asså hon gjorde verkligen allt och sen så var hon alltid sur, och om man var snäll så skulle man få en extra sushi bit och jag fick fyra och mammi fick tre fattar inte varför. Sushin var jätte goooood. Sen så gick jag o mammi och tittade lite snabbt i affärerna och gick in i en VILA affär och dem hade två JÄTTE sööööööta examens klänningar som jag hade velat ha till skolavslutningen men den fanns inte i rätt storlek. Fanns bara i M, L och XL, Blää!!! Sen gick vi till baka till kontoret och då fick jag prova på att rita ett hus, mammi hittade en massa fel i ritningen, det är skiiiit svårt och vara arkitekt och rita hus. Sen så efter jobbet kollade vi efter klänningar och vanliga kläder på H&M, JC, VILA, BIKBOK,Ginatricot och några sko affärer. Och nu ska jag äta middag.

Natti natti// Jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0