5/4-2010 Kära dagbok...♥

Åååååååh neeeeeej, det snöar!!!! Jag som precis har tagit fram alla vår jackor och skor. Men jag hann andvända min skinjacka och mina nya convers, men ändååå. Aja jag var så slö så jag orkade inte skriva mer igår men det var inte så mycket mer än att jag följde me pappi och handlade för att jag skulle köpa en ny maskara men den hade dem inte så vi åkte sen till h&m och köpte deras volym h&m maskara, den är skiit bra har andvänt den jätte länge.    
Idag så hade jag och mí familj åka till hundutstälningen tänkte faktiskt vara me i en klass me min chihuahua Zelda och min dansksvenskgårdshund Lydia. Få se om det blir något. Ska se om jag hittar några söta koppel och halsband till mina söööötisar. Nu ska jag äta frukost, mums.

Chao chao// Joss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0