5/4-2010 Kära dagbok...♥ Resten av dagen...

Neeej det blev ingen hundutställning, den pågick bara under helgen. Men men jag, pappi och brorsan min F. åkte till IKEA för att mammi ville att vi skulle köpa ett runt bord, jag vet inte varför men ändå, föresten ni undrar nog varför hon inte kunde åka själv jo hon åkte till stallet och red världens gulligaste häst Lulu som är hennes och lite min, aja så vi åkte då dit ochdet var knök fullt där och vi hittade inget bra bord så det blev en väldigt snabb runda där.. Sen åkte vi till Heron City och tittade lite där ville köpa en Ipod Touch, Ååååh vill verkligen ha den. Jag har råd men får se kanske får den i födelsepresent. F ville kolla i en 3 affär för att kolla på ett bra abonnemang och en I phone. Men självaste Heron City hade inte 3 affär så vi åkte till skärholmen city och där hittade vi en, jag hittade även en JC butik där jag ville shoppa en massa men fick inte, jag hittade även en massa sko affärer där jag ville kolla efter ett par klackskor som jag ska ha till min skolavslutnings kläning som jag inte heller har hittat än men men där fick jag inte heller gå in för dem hade så himla brottom att gå till 3. Men när dem hade varit där inne då hittade jag en H&M, jippie och jag hittade en skiiiit sööööt klänning visar bilden här nere sen, Men den var i fel storlek och jag hade glömt min plånbok hemma. Och nu har mormor kommit och vi ska för drinka!!
PUSS PUSS // Jossie


Här e klänningen, har tittat på den på internet oxå.

Kommentarer
Postat av: Denise<33

HAHAHA, var också i heron city igår!! (och ikea)

:P



<33

2010-04-06 @ 09:50:57
URL: http://lovelyclothes.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi att vi inte såg varan, det var skiiit mycke folk däär!!

2010-04-06 @ 19:24:08
URL: http://jossdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0