24/4 och 25/4-2010

Hej hej, jag dygnade ju hemma hos nea och det var jätte mysigt. Men sen var jag tvungen att åka till dansen och där repeterade vi hela tiden med mini gruppen. Sen när klockan var fyra så åkte jag hem och packade för att i morn så ska jag och mina päron åka til ÅRE ja vet ni undrar säkert varför man åker dit nu men det är för att vi har en liten tradition att varje valborg så åker vi upp till Åre och åker skidor(ja det finns snö) eller klättra m.m. Och jag har en ny snowboard(den gammla e för liten) och då ska jag inviga den!! Men ida så har jag bara hunnit ensålänge vaknat och städat undan lite på skrivboret och kläder för att våran städerska kommer snart men nu så ska jag skäka frukost så vi ses senare..


PUSS PUSS// Jossie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0